четвер, 29 січня 2015 р.

Модуль 7. Рефлексія.

Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

Так чи інакше відповідь на це питання є в моїх попередніх дописах у цьому блозі. Дуже прикро, що доводиться рефлексувати на одні й ті самі питання, одні й ті самі теми. Питання до рефлексії сформульовані дуже розмито, неконкретно. Левова частина часу на тренінгу витрачається на те, щоб у письмовій формі сформулювати обширні загальновідомі думки.

Як ви можете забезпечити досягнення учнями навчальних цілей під час виконання ними проектів?

Вважаю, що питання поставлене некоректно. Бажано, щоб автори питань формулювали їх більш чітко, не вимагаючи від учасників тренінгу написання наукових статей. Відповідь: усі відомі і доступні мені методи, засоби і форми роботи будуть застосовані для досягнення учнями навчальних цілей.

1 коментар:

  1. Шановна Ольга Василівна, мені подобається рефлексувати, проте я в повній мірі погоджуюся з вашим зауваження. Наприклад, особисто я довше думаю над питанням, ніж в рефлексії його обговорюю.

    ВідповістиВидалити